Πάτα πάνω στην εικόνα

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Ρώσος: ''Είμαι εδώ!''

Ο Κονσταντίν Βοστρίκοφ μίλησε για το «άυριο» του Πανσερραϊκού και τον Ιβάν Σαββίδη.
Ο Ρώσος υποψήφιος επενδυτής της ομάδας των Σερρών μετά το τέλος του ΔΣ απάντησε σε αρκετές ερωτήσεις και διαβεβαίωσε ότι όλα θα πάνε καλά. Δεν παρέλειψε να εκφράσει την ενόχλησή του για την αμφισβήτηση προς το πρόσωπό του, υποσχέθηκε ότι όλα τα προβλήματα θα λυθούν ως τον Δεκέμβριο και τόνισε ότι γνωρίζει τον Ιβάν Σαββίδη, αλλά ο ίδιος δεν είναι Σαββίδης.

Μεταξύ άλλων ο Βοστρίκοφ μίλησε:

Για τα όσα ακούστηκαν το τελευταίο διάστημα:

«Με πείραξε η αμφισβήτηση από κάποιους τις προηγούμενες μέρες, αλλά και μέσα από την διοίκηση που υπάρχουν διαφορετικές γνώμες και απόψεις πως δεν θα τηρούσαμε τις υποσχέσεις μας. Δεν είναι έτσι, είμαι εδώ».

Για τον κόσμο:

«Είδα με ικανοποίηση να περιμένει κόσμος έξω από το γήπεδο και να αγαπάνε την ομάδα. Υπάρχει αρρώστια και αγάπη για αυτή την ομάδα, όπως και εγώ έχω αγάπη για αυτό που λέγεται ποδόσφαιρο».

Για το σερραϊκό ποδόσφαιρο:

«Μου κάνει εντύπωση πως κάθε περιοχή, κάθε χωριό έχει και μια ομάδα και ένα γήπεδο, υπάρχουν πολλά ταλέντα στο νομό και ο Πανσερραϊκός έχει ακαδημίες και δυνατότητες να τα αξιοποιήσει».

Για την προθεσμία που έχει:

«Ζητάμε μια πίστωση χρόνου και όλα όσα υποσχεθήκαμε θα γίνουν. Όταν δίνεις το χέρι σου σε κάποιον και σου δίνει και αυτός το χέρι του ξεκινά μια συνεργασία. Είμαστε πλέον συνέταιροι και μέχρι τον Δεκέμβριο θα λύσουμε πολλά προβλήματα στα διοικητικά».

Για το αν θα είναι πρόεδρος:

«Και πρόεδρος να μην είμαι υπάρχει στην ομάδα ο Λάζαρος Θεοδωρίδης που είναι συνέταιρος μου. Στόχος δεν είναι να είμαι πρόεδρος, αλλά να πάει η ομάδα σε σταθερό πλάνο και να λυθούν τα προβλήματα».

Για τον Ιβάν Σαββίδη:

«Γνωρίζω τον Ιβάν Σαββίδη στον ΠΑΟΚ και τον εκτιμώ και τον σέβομαι, όμως εγώ δεν είμαι Σαββίδης...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το σχόλιό σας και αφού ελεγχθεί θα δημοσιευτεί!